Nowe zasady prezentacji obniżek cen w sklepach stacjonarnych i w e-commerce

Nowe przepisy wynikające z dyrektywy 2019/2161 (zwanej „dyrektywą Omnibus”) wprowadziły rewolucję w sposobie informowania m.in. o obniżkach cen. Jak zatem w aktualnej rzeczywistości prawnej prawidłowo informować konsumentów o promocji, wyprzedaży albo „wietrzeniu magazynów”?

Zapraszamy do lektury artykułu na łamach magazynu „Hurt&Detal”, w którym Alicja Michałowska przybliżyła nowe zasady prezentacji cen w sklepach stacjonarnych i w e-commerce:

Omawiany artykuł znajdą Państwo TUTAJ.

Artykuł Nowe zasady prezentacji obniżek cen w sklepach stacjonarnych i w e-commerce pochodzi z serwisu Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego.

Źródło: Nowe zasady prezentacji obniżek cen w sklepach stacjonarnych i w e-commerce


Podobne wiadomosci:

  • Szkolenie z zakresu e-commerce
  • System kaucyjny w e-commerce
  • Nowe zasady przewożenia dzieci w samochodach
  • Skomentuj:

    You must be logged in to post a comment.

    skanowanie Lublin kopiowanie skanowanie lublin serwis niszczarek lublin niszczarki lublin naprawa niszczarek lublin wydruki lublin centrum tanie wydruki lublin wielkoformatowe format