Zdrowie i Apiterapia 2
Szanowni Państwo!
Wydawnictwo WILCZYSKA, wydawca czasopism „Kalendarz Pszczelarza” i „Przegląd Pszczelarski” oraz Związek Pszczelarzy Zawodowych przygotowali do druku czasopismo promocyjne pt. „Zdrowie i Apiterapia” (nr 2) oraz ogłosili II Ogólnopolską Promocję Polskiego Miodu.
Pomysł powołania w/w gazety opiera się na kilku podstawowych założeniach:
1) „Zdrowie i Apiterapia” skierowane jest nie do pszczelarzy, ale do konsumentów miodu i produktów pszczelich.
2) „Zdrowie i Apiterapia” kolportowane jest przez pszczelarzy wśród klientów i nabywców miodu konkretnego gospodarstwa pasiecznego.
3) „Zdrowie i Apiterapia” promuje i szerzy wiedzę na temat miodu i produktów pszczelich wśród polskich konsumentów.
4) „Zdrowie i Apiterapia” kolportowane przez polskich pszczelarzy sprzyja tworzeniu się stabilnego i świadomego rynku nabywców miodu i produktów pszczelich wokół tysięcy polskich gospodarstw pasiecznych.
O promocji i reklamie miodu i produktów pszczelich, o propagowaniu zdrowego trybu życia i apiterapii mówimy w polskim środowisku pszczelarskim już od dawna. Jesteśmy przekonany, że gazeta o miodzie, produktach pszczelich, apiterapii i ich ze wszech miar korzystnym wpływie na zdrowie człowieka, firmowana przez wybitne i znane osobistości świata nauki i kultury, wręczana przez pszczelarzy nabywcom produktów pasiecznych nie tylko poszerzy ich wiedzę na temat produktów pszczelich, ale spowoduje zbliżenie polskiego konsumenta miodu do polskiego pszczelarza. Nakład czasopisma „Zdrowie i Apiterapia” nr 2 wynosi 80 000 egzemplarzy.
Przy okazji wydania czasopisma „Zdrowie i Apiterapia” nr 2 powstała strona internetowa www.zdrowie-apiterapia.pl. Jak licznie jest odwiedzana przez konsumentów miodu wprost trudno uwierzyć. Nikt z nas, organizatorów tej akcji, nie przypuszczał, że zainteresowanie miodem i produktami pszczelimi z polskich pasiek będzie tak duże.
Uważam, że mamy szansę na najtańszą i dodajmy ogólnopolską akcję promocji polskiego miodu. Nie ulega także wątpliwości, że prestiż pszczelarza (i jego gospodarstwa pasiecznego) wręczającego konsumentom czasopismo promujące miód i produkty pszczele, zdecydowanie wzrośnie. Dlatego warto podkreślić także wysokie walory i korzyści marketingowe związane z kolportażem czasopisma „Zdrowie i Apiterapia”.
Jesteśmy pewni, że gdyby każdy polski pszczelarz rozdał 10 egzemplarzy „Zdrowia i Apiterapii”, to II Ogólnopolska Promocja Polskiego Miodu odniosłaby wielki i trudny do przecenienia sukces.
Przystąpmy solidarnie do tej akcji! II Ogólnopolska Promocja Polskiego Miodu czeka i na Twoje wsparcie.
Łączymy wyrazy szacunku,
Piotr Mrówka
Wiceprezes Związku Pszczelarzy Zawodowych
Maciej Rysiewicz
Redaktor naczelny „Zdrowia i Apiterapii”
zdrowie-apiterapia.pl
Zamówienia:
tel. 501 543 045, e-mail: pow1@o2.pl
Źródło: Zdrowie i Apiterapia 2