Piwo Miodowe z Łomży
10 marca br. do sprzedaży trafi piwo Łomża Export Miodowe – najnowszy produkt z Browaru Łomża. Łomża Export Miodowe będzie produkowane z wykorzystaniem naturalnego miodu pochodzącego z podłomżyńskich pasiek. …
10 marca br. do sprzedaży trafi piwo Łomża Export Miodowe – najnowszy produkt z Browaru Łomża. Łomża Export Miodowe będzie produkowane z wykorzystaniem naturalnego miodu pochodzącego z podłomżyńskich pasiek.
Do produkcji nowego piwa wykorzystywany jest naturalny miód z terenów, na których tradycje pszczelarskie pozostają żywe od stuleci. Łomżyński browar jest bowiem zlokalizowany zaledwie kilkanaście kilometrów od Puszczy Kurpiowskiej, gdzie sztuka pozyskiwania miodu była obok wydobycia i obróbki bursztynu najstarszym tradycyjnym zajęciem mieszkańców tych ziem. Dostawcą miodu wykorzystywanego w trakcie warzenia nowego wariantu piwa Łomża jest pan Dariusz Wasilewski – właściciel jednej z najlepszych pasiek w regionie i Prezes Regionalnego Związku Pszczelarzy w Łomży.
- Firma Royal Unibrew Polska nabywa ode mnie miód wielokwiatowy i gryczany. Oba są w 100 procentach miodami pochodzenia naturalnego. Rozlewa się je w pojemniki bezpośrednio po miodobraniu– mówi Dariusz Wasilewski. - Poza tym warto podkreślić, że nie są one poddawane obróbce cieplnej.
W rezultacie połączenia regionalnego piwa z miodem z podłomżyńskich pasiek, piwo Łomża Export Miodowe cechuje delikatny, słodko-gorzki smak i nuta miodowego aromatu.
- Nasz najnowszy produkt jest przeznaczony na rynek ogólnopolski. Będzie dostępny zarówno w kanale tradycyjnym jak i w sieciach handlowych – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. – Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że Łomża Export Miodowe z regionalnego Browaru Łomża będzie pierwszym piwem z kategorii piw miodowych promowanym w ogólnokrajowej telewizji. Mogę obiecać, że konsumenci, którzy przyzwyczaili się już do ciekawych, oryginalnych reklam piwa Łomża i tym razem nie będą zawiedzeni.
- Piwa regionalne cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Konsumenci wybierają je w poszukiwaniu nowych, ciekawych smaków, różniących się od tych, do jakich przez lata przyzwyczaił ich rynek. Najlepszym dowodem na to jest 31% wzrost sprzedaży, jaki odnotowała w minionym roku nasza kluczowa marka Łomża. Jest to sukces tym większy, że miał miejsce w czasie, kiedy cały polski rynek piwa przeżywał stagnację – mówi Beata Pawłowska, Dyrektor Generalny Royal Unibrew Polska.
Łomża Export Miodowe to piwo jasne pasteryzowane o zawartości alkoholu 5,7% obj., dostępne w półlitrowych butelkach bezzwrotnych, pakowanych po 20 szt. do kartonów. Zauważalność nowego piwa na półce sklepowej będzie wspomagać specjalnie zaprojektowana linia materiałów POS.
Źródło: Piwo Miodowe z Łomży