Etykiety: GMO AND NO GMO

W Wielkiej Brytanii Carrefour rozpoczął etykietowanie żywności pochodzącej od zwierząt karmionych konwencjonalną paszą – podaje gazeta.pl powołując się na Daily Mail. Być może za tym przykładem pójdą także takie sieci jak Tesco czy Marks & Spencer.

Jak podaje gazeta.pl, w ten sposób etykietowane jest około 300 produktów, w tym wieprzowina, drób, jaja i ryby. Wkrótce znaczone będzie również mleko i produkty mleczne.

Dziennik wyjaśnia, że nowa strategia Carrefoura to przede wszystkim reakcja na wyniki badań wśród klientów. Aż 96 proc. konsumentów poparło pomysł etykietowania żywności, a 63 proc. przestałoby jeść dany produkt, wiedząc, że pochodzi od zwierząt karmionych paszą zmodyfikowaną genetycznie.

Źródło: Etykiety: GMO AND NO GMO


Podobne wiadomosci:

  • Co warto wyczytać z etykiety na wodzie?
  • Kiedy zmiana etykiety wymusza nowy kod kreskowy?
  • Czy etykiety peel-off mogą być stosowane?
  • Skomentuj:

    You must be logged in to post a comment.

    skanowanie Lublin drukowanie skanowanie dokumentacji lublin serwis ekspresów serwis ekspresów Lublin w Lublinie wydruki lublin centrum tanie wydruki lublin wielkoformatowe format